Wednesday, November 10, 2010

Aku Masih Diperlukan..

dulu..
ko suka kat aku..
ko selalu belai aku..
ko sanggup perambat org yg kutuk2 aku..
ko sanggup bersengkang mata jaga aku..
ko sanggup x makan sebab aku..

dulu..
aku lah yang ko sanjung..
aku lah yg terbaik dalam hidup ko..
aku lah segala2 nya pada ko..

sekarang..
pandang aku pon ko dah x nak dah..
bukan kata usik, cuit aku pon ko x nak dah..
ko sendiri selalu kutuk2 aku..
ko sanggup tgk aku x makan

sekarang..
aku lah yang selalu ko hina..
aku lah yg paling 'suwei' dalam hidup ko..
aku lah yang buruk2 pada pandangan ko..

ko buang aku tepi jalan..
ko biar aku melarat..

tapi..
ko silap..

dalam diam aku diperhatikan..
masih ade lagi org yang mengagumi aku..
dan aku masih lagi diterima..

kepada yang tersayang..
terima kasih bagi aku peluang melihat dunia lagi..
aku berjanji akan setia padamu..

i love you..

No comments: