Tuesday, November 2, 2010

Attack Of The Killer Bees..

satu kejadian pelik jadi kat aku malam tadi. jam lebih kurang pukul 12am aku terdengar dengungan seakan bunyi lebah. aku wat x amik pot je.. dan lebih kurang jam 2am aku nak masuk tido.. tuuu.. diaaaa... bilik aku dihurungi penyengat dalam lebih kurang 30 ekor. aku panik sekejap.. x tau nak buat ape aku lari keluar terus start motor pegi kedai beli penyembur serangga.. aku balik dan aku tengok penyengat tu masih lagi berlegar2 dalam bilik aku.. aku tutup lampu dan aku spray penyembur serangga tu samapi abis satu pot.. pastu aku tutup pintu.. dalam setengah jam pastu aku bukak balik pintu n lampu bilik.. aku jadi pelik..

* tadi ade dekat 30 ekor.. pas spray yang mati dalam 10 ekor je.. mane pegi yang lain?? pintu semua tutup, tingkap semua tutup.. pelik..

* dari mane penyengat tu semua datang??

* kenapa tindak tanduk penyengat tu mcm kelkatu plak..?? penyengat hurung lampu..?? pelik..

* adakah ini ada kaitan dengan segala kejadian mistik dan angker yang berlaku kat aku kebelakangan ni..??







------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hmmm.. ape pendapat korang..? makin lama makin pelik la...

No comments: