Tuesday, November 2, 2010

Ko La Rachun.. Ko La Penawar..

sejak aku kenal ko 3 thn dulu.. seluruh hidup aku berubah.. segala2 nye.. dari cara pemakaian aku, cara pemakanan aku.. sampai la ke cara perkumbahan aku..

aku pun pelik.. dulu aku memang x suka dengan bentuk badan ko ni tapi entah la.. tu la orang tua2 cakap " x kenal maka x chenta.. " tapi tu la yg hakikat aku rasa.. sejak ko hidup dengan aku selama 3 tahun ni bermacam2 dugaan dan cabaran yg kita tempuh.. dari segi perit jerih, dari segi tekanan mental, dari segi wang ringgit (tapi selalunye dari segi wang ringgit laa) ko tetap setia dengan aku dan aku pon tetap setia dengan ko

aku harap hubungan kita berkekalan walaupon ade je halangan yang datang.. ohh...

Ohh.. Ohhhh.. aku chenta pada mu.. kereta civic buruk kuu..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------








------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* keta aku memang buruk.. korg nk kutuk korg kutuk laaa.. tapi yg penting keta aku x de risau nk kene tarik dgn bank x macam keta korg.. senang ckp umpama keta korg tu korg pinjam je.. bukan hak korg ponn.. kah kah kah *

No comments: